top of page
חיפוש

עדכון ראש המועצה 6/11/22

אנשים יקרים

ביום שני הקרוב נקבל בברכה את נציגי המועצה לישראל יפה שהם השופטים את נושא המקווה ובית העלמין, אני מאמין שנערכנו היטב ונקווה שנצליח ביעד שהצבנו לנו.

לקראת ימי החורף שכבר מגיעים אלינו עשינו מדרכה חדשה למיקווה הטבלת כלים במקום שאנשים ידרכו על בוץ והרגשה לא נעימה.

התחלנו את בנייתה של פרגולה בבית העלמין במתחם האזכרות, תושבים רבים שמגיעים לאזכרות ליקירהם ביקשו שתהא קורת גג מעליהם לחורף ולקייץ, אני מאמין שנסיים אותה ביום ראשון הקרוב.

רכשנו גליל גדול של ניילון עבה על מנת לכסות את הקברים הטריים ואת ערימות החול על מנת למנוע כמה שפחות בוץ וחלחול מים לקברים.

השבוע התחלנו בשתילת פרחים במתחם שסמוך לרחבת ההספדים, להוסיף קצת צבע ולהחיות את התחושה.

נפגשנו עם ארבע חברות שנותנות לנו הצעה לשילוט השורות והחלקות באופן ברור וקריא יותר זאת על מנת להקל על התמצאות טובה יותר בבית העלמין.

את מיקווה הנשים חידשנו בצביעה חדשה, בריהוט חדש, בתמי ארבע חדש עם ארונית חדשה, בנברשת חדשה ועוד, הכול בשביל הרגשה טובה לטובלות.

רבים מעירים על מצב התחזוקה של מיקווה הגברים, והם צודקים, האמינו לי שאני מודע לנושא, אך אני חייב לפעול על פי חוק, מאחר והעלות של השיפוץ גבוהה מחוייב אני לצאת למכרז, אני מבטיח שמיקווה הגברים יהיה אחרת, טיפה של סבלנות.

השבוע התקיימה סדנה שנייה במיזם בדרך אל האושר, רווקים ורווקות, עם דר' יעל מחתונה ממבט ראשון, באו כמעט 30 איש, היה מדהים, אני תפילה שהמיזם יצליח.

אבקש להודות לכם עובדות ועובדי המועצה הדתית על המסירות ועל השירות לציבור בנושא הדת.

תודה רבה לרב יוסף, לקייס מולא ולגדעון.

תודה ליעל, מרים ומירב.

תודה לניסים לדורון ואריאל.

תודה להדס ולרוית.


שלכם🌹❤🙏

נועם

bottom of page